Kizlar hayirli aksamlar kizimin dogum gunu yaklasiyor 1 yasina giricek eşim yanimizda olamayacak bende annemlerdeym kalabalik degiliz o yuzden sade ve şık bir masa önerileriniz var mi resim atabilirsiniz hepimize fikir olur😊afiş oluyor ya 1 yasnda diye resimli onu nereden yaptirabilirim bilgisi olanlar yardimci olursa sevinirim