Merhaba arkadaşlar, sağlık sorunları nedeniyle burun ameliyatı oldum,3ay olucak, doktorun dediği herşeyw uydum,masaj vermişti yaptım,ancak sol tarafım yamuk gibi sağ tarafıma meyyili gibi,ne yapmam lazım,masaj yapan yada yapmayanlar ne gibi etkileri var ? Doktor 3ay boyunca masaja devam etmemi söyledi, yamuklugu söyledim takip edeceğiz dedi,bu durumda ne yapmam lazım,tecrübe edienenler yazarsa sevinirim,masaj yapmaya devm etsem mi? Morelim bozuk duzelmyecek ,ikinci ameliyatı olmak istemem daha 🤦