Baharnerede Merhaba kızlarr benim kızım 2 600 doğdu ilk 1 ay 1 kilo aldı 2 ay yine 1 kilo aldı ve bugun 3. Ay 300 gram almıs ne yapmM lazımm çokk üzüldümm çok az yiyiyor sadece mama ile besleniyo dogdugundan 300 gra
Aybukeomrrr Baharnerede ahh üzülme tatlım. rabbim sağlık versin, dert ettiğin şey bu mu? Bazı bebekler erken diş çıkarır , bu yüzden iştahsızlık olmuş olabilir mi bu ay?
Irmakprensesinannesi Baharnerede şuan bebeğiniz kaç aylık tam olarak? Mama takviyesine başlayın derim meme ve mama gidin tabi doktorunuz daha iyi bilir
Kafam Baharnerede benim 36.haftada 2.700 dogdu sma kullandik basta anne sutu arti mama gittik ama reflu cikti evolvia ar kullanmistik hemen o aldirmisti kilo sma yi o yuzden bilemiyorum ilk ay sonra da gaz yapti diye biraktim bebelac kullandim 200 gr aldirmisti bi ayda aptamile dondum asiri etkisini gordum 4 aylik 6.300 gr suan mama kaynakli oldugunu dusunuyorsan aptamil en iyi kilo aldiran mama
Baharnerede Kafam bendee ilk 3 ay evolvia kullandim kilo olarak iyiydi ama gazı hep hep vardı hep ıkınıyorduu ondan sma kullandim oda 300 gram aldirmiş 1 ayda
Kafam Baharnerede mama degistirmekten cok korkma demisti doktorum deneye size uygununu bulcan demisti aptamili icmedi diye bebelac aldim cok iciyodu ama 200 gr aldi hemen degistirdim 5.580 di bebelacta iki hafta once 6.300 cikti aptamille bi ay olmadi daha degistireli ama doktor kilosu normal diyorsa sorun yoktur onlar haftasina gore hesapliyor bide bazen durabiliyomus kilo almalari