Neysesakinim bence çok saçma bu olay. Geçen sene 500 e alıp şimdi fiyatı arttırmak . Hayırdır esnaf mısın alt tarafı kullandığın bir ürünü satıyorsun. 350 tl kadar olmalı .
Ayrıca evet ikinci el koltuk yatak başlığı yatak dolapı vb kullanırım. Temizse neden olmasın yarı yarıya iniyor fiyat. Yurt dışında çok meşhur ve normaldir ikinci el satın almak. Bizim ülkemizde anormal bakılıyor bu olaya. Ama biraz umut var çünkü yavaş yavaş çok olmasa da ülkemizde ikinci el alım satım oluyor internette