Busramrcn Merhaba anneler ben bazen mecbur kalınca hazır kavanoz meyve veriyorum. Gerber marka tercih ediyorum. Hafta da bir yada 2yi geçmez. Sizce yanlış mı yapıyorum. Meyvesinden geri kalsın istemiyorum vermesem daha mı iyi olur
fatma_erva Busramrcn Bende hero baby veriyorum dışarıya çıktığım zaman bi zararı olacağını düşünmüyorum ama tabi evde kendimiz hazirlasak daha iyi.
papatyaannee Busramrcn Meyveli yoğurt hazırlasanız kendiniz daha iyi olur sanki.. yada kavanoz mamalarını evde yapabilirsiniz
papatyaannee Busramrcn Ne güzel kendiniz yapıyorsanız hep onlardan verin. Ben vermiyorum şahsen her şeyi kendim yapmaya çalışıyorum içinde şeker vs. var o yüzden tabi yine tercih sizin 😊