yusufmertmom Ayy yarım saattir beşik sallıyorum resmen belim koptu 🤦🏽♀️🥲🥲 şu sıra meme ile savaş halindeyiz. Mama meme şeklinde gidiyoruz (4.5 aylık). Yoksa memede uyurdu genelde. Memeye yatırınca ya ağlıyor yada uzun kalmıyor. Sizler nasıl uyutuyorsunuz ?
Missfistik yusufmertmom o aylarda hamağı vardı. Mamasını içirirdim hamakta uyurdu. Ordan yatağına alırdım.
Ronyanin23annesi yusufmertmom baci ben 10 buucktn beri🥺pertim cikms duurmda beş aya grcz cikmadik bu dört ay atagindn
yusufmertmom Missfistik hamakta var canım 1 defa uyudu sadece. Eskiden gündüzleri orda uyuturdum. Şimdi sadece biz yemek yerken yatıp oyun oynuyor orda. Kiii asla alıp yatağa koyamıyoruz uyanıyor hemen 🤦🏽♀️
yusufmertmom Ronyanin23annesi ayy al benden de o kadar. Belim koptu artık yahu. Atak bitti güya ama sonradan sonraya yeni şeyler çıkıyo 🥲
Ronyanin23annesi yusufmertmom bir bilsem canımın içi bnn pert olmusum şuan brksan bir sene ful uyuyrm ama nerde