anayim_ben_ana biz ek gıdaya 4.5 aylıkken başlamıştık tadımlarda bayağı ilerledik eğer tadımlarınız bitmediyse 3 gün kuralıyla mevsim sebze meyvelerinde verin alerjisi var mı diye gözlemleyin bu bayağı zaman alıyor zaten yaklaşık 1-1.5 ay tadımlar öğün yerine geçmiyor. ama tadımlarınız bittiyse (kendi yaptığımı anlatayım) :
canım kahvaltı yapmak istiyorsa bebeğime avokado çıkartıyorum kendime patates kızartırken birkaç dilim ona haşlıyorum . burada arkadaşlardan duymuştum ıhlamuru sıcak suda dinlendirip veriyorum biberonla lor peyniri veriyorum tuzsuz (yumurta alerjisi çıktı ama deneeyin sarısını güzelce haşlayıp kendi sütünüzle karıştırıp verebilirsiniz alerjisi varsa bırakın yoksa da krem peynir / sütünüz/ avokadoyla karıştırabilirsiniz.)
kahvaltı hazırlamak istemiyorsam öğlen için buzluğa attığım tavuk suyu veya ilikli kemik suyuna çorba yapıyorum denediğimiz alerjisi çıkmayan bikaç sebzeyi karıştırıyorum bir yemek kaşığı pirinç ya da bulgurla iyice pişirip blenderdan geçirip veriyorum öğlene .
saat 16-17 gibi de meyve püresi yiyor bazen elma armut muz karıştırıyorum bazen tek yiyor tamamen kendi keyfime göre hazırlıyorum.. akşamada mamasını içiyor aynı.. doğru veya yanlış bu benim yaptığım şeyler ☺️ umarım fikir olur