Aycan00 biz de yavaş yavaş geçiyoruz gerçi hala tadını beğendiremiyorum hiçbir şeyin ama deniyoruz :)) oioi markanın silikon tabak ve önlüğünü beğenmiştim ama çok pahalı geldi AliExpress ten benzerlerini sipariş ettim şu an yolda görünüyo bakalım ne zaman gelecek. Ebebek ten de kaşık çatal aldım henüz kullanmadık ama