123Seda canım benimki 128 günlük şuana kadar önerimi yazayım. Ben kendim keşfettim işe yarıyor mu sende dene ıstersen. Emzirirken uyuya kalıyor zorla zorla içiriyorum doyduguna emin olduktan sonra agzına emzik verıyorum bir sure daha göğsümde kollarımda bekletıyorum. Bu arada kolumun altında emzirme yastığı var bu çok önemli. Sonra beraber yatağa geçiyoruz emzirme yastığıda dahil uzanıyoruz kolumu bir süre yins bırakmıyorum. Göğüs hizamda gibi yatağa uzattığımda ve agzında emzikle. Bi sürede öyle beklıyorum, sonra yavaşça kolumu çekıyorum başından ayrılmıyorum belinin göbeğinin oldugu yeri battanıyesi ile dolduruyorum emzirme yastıgı büyük oldugu için boşluk kalıo orası çünkü. Sonra bi yastık koyuyorum yanına düşmesin diye. Bi süre başında çok yakın beklıyorum nefesını hısseder gıbı…
yani 1. Aşama emzirme biter bitmez anında emzik verıyorum
2- aşama emzirme yastıgı ile yatage gecıyoz
3- aşama uzanırken kolumu çekmıyorum
4- aşama kolumu çekıyorum
5- aşama emzıgı cıkarıyorum ( uzun bi sure çekme uyanır gunlerın gecmesi lazım bu aşamada)
Bunu zaman içinde pratik kazandım artık alıştı bensiz uyumaya. Halen bu yöntemi kullanıyorum yoksa pörtlüo. Ve emzirme yastıgında uyumasının uyanmamasının sebebi kendini benım kollarımda sanması.. aşamalı olarak öğrettım ve uykuya geçişi bu şekılde oldu .
bu yöntem ( gündüz içindir). Gece uyuyor ztn.
ŞUAN KAÇ GÜNLÜK O DA ÖNEMLİ. ?