Benim oğlum da 16 aylık sadece baba ve dede diyor her şeyi anlıyor yapıyor fakat henüz konuşmuyor hatta by by bile yapmıyor endişelenmeyin 18.aya kadar bekleyin her çocuğun gelişim süreci farklı eşimde küçüklüğünde 3 yaşında konuşmaya başlamış ben ise 13 aylık flnmışım bizimki de çizgi film izliyor günlük kitabımızı ok uyoruz bol bol konuşuyoruz fakat dediğim gibi çocuktan ocuğa değişiyor.