marscicegi Son 1 haftadır daha çok farkettim telaslandim üst dişleri ayrılmaya başlamış, 4 yaşını yeni geçti. Internette süt dişi olduğu için normal diyor ama bilgisi olan var mı emin olmam lazım, yapılacak bişey varsa yapayım
Ikrazumra19 marscicegi benim kizimda 4 yasinda ustten 2 Tne disi curudi doktor sut disi oldugu icin birsey yapilmaz dedi
marscicegi Ikrazumra19 iyi bari ya, dökülecek nasıl olsa ama yine de meraklandım ☺️teşekkür ederim yorumunuz için
marscicegi Ikrazumra19 oh iyi bari abur cubur la arası nasıldır henimji bu ara çikolata ya çok düştü çürüme normalde oluyor mu direk bundan mı kaynaklı acaba
Ikrazumra19 marscicegi yok fazla yemrz yani olmasi getektigi kadar diyelim doktor ilgisi yok demisti mama icmisti kizim bibeon curugu olabilir demisti