Mucizemmmm ilk aykar böyle oluyor .ama zamanla düzelecek bende kizima doğum yaptığımda oglum 18 aylikti.simdi kizim 16 ,oglum 34 aylik alıştım,düzenimi kurdum zamanla.ilk zamanlar kabus gibi oluyor ama geçiyor boyle düşünün.sizi cok iyi anlıyorum benimde yanimda hic kimse yoktu doğduğu andan itibaren.