Hilalbk oğlum da 2 aylıkken bir anda 4 güne düştü sonra 10 gün derken 14 gün oldu ardından 3-5 gün değişik aralıklarla yaptı ama yapmadığı zaman huzursuz değildi aile hekimine de sormuştum karnına baktı şişlik yok keyfi de yerinde kabız değil sıkıntı yapma dedi tam emin değilim ama 4.ay civarı kendiliğinden düzene girdi her gün olmasa da en geç 3 güne bir yapıyordu