ikikizannesi Kizlar oglum 2950 gr 55 cm dogdu suan 2 ay 24 gunluk 7 kiloyu gectik sadece anne sutu aliyor bazi aksamlar yatmadan 90 ml mama veriyorum sutum olmazsa oda Perşembe gunu dr goturmustum ensesinde kizariklik vardi hemnajommu acaba diye oda gul mus dr kilo alimi ust sinirda ilerde obeziteye yol acabilir dedi onemsemedim ama burdada bebek kilosu postlarina baktigimda banada cok geliyor kilo ilerde bi sikinti olurmu acaba ya
Deross ikikizannesi anne sütü belli ki yetiyor bence mamaya gerek yok anne sütü de obez yapmaz zaten emzirmeye devam
rumeysalbayrakaya ikikizannesi eltimin oğlu 4 aylıkken 10 kiloydu sadece anne sütü alıyordu ve bi sorun teşkil etmedi şu an 1 buçuk yaşında belli bir aydan sonra haraketlendiği için kilo alması yavaşlıyor ve boya gidiyor. Şimdi de yaşıtlarına göre boylu ve kilolu ama obez falan değil maşallah gayet sağlıklı 🧿
ikikizannesi Deross aksamlari bazen hic sut kalmiyor uclari aciyinca mama veriyorum her aksam degil 2 gunde bir faln oluyor birde bir yere gitmem gerekirse mecbur annem bakiyor ve durmuyor biberonu unutmasin bn bi yere gittigimde annem mama versin diye veriyorm
ikikizannesi birtutamsac düzenli vermedim hic sutum olmadiginda sadece gece hic uyumuyor mamayi icince uyuyor oda burkacgunde bir
Asyayse ikikizannesi mama takviyesini kesmenizi soylemedimi dr.anne sütü alan bebekte üst sinir xok önemsemiyor ama mama.alan bebeklerde üst sınır onemseniyor ve dr mama azaltmayı tavsiye edilir. Allah bagislasin
ikikizannesi Asyayse mamayi duzenli vermiyorum bazen hic sut kalmiyor gogsumde iki gunde ucgunde bir falan gece yatmadna 90 ml veriyorum o kadar onuda vermezsem uyumuyor gece
Balkupum2505 ikikizannesi masallah kuzucuga anne sütü obez yapmaz demisti doktorumuz hareketlebmeye baslayinca eriyolar resmen 😔 oğlumda kilolu bi bebekti 22 ayligiz eridi resmen cok sukur yinede iyi kilosu ama bebekliginde tosbikligine alismisim 😀
BenMathilda ikikizannesi Mama vermezseniz, sadece anne sütüyle obez olmuyor, eriyor o kilolar. Benim ilk bebegim 2 aylikken daha fazlaydi kilosu, doğum kilosu da daha yüksek olduğu icin. Suan 3 yaşında ortalama olarak seyrediyor gelişimi.
ikikizannesi BenMathilda mamayi mecbur kalıyorum bazen iki gunde bir falan anca veriyorum ama surekli degil goguste sut olmayinca bos cekiyor sinirlenip durmuyor uyumuyor genel olarak yetiyor suan sut
Tugce ikikizannesi hiç süt kalmaz olur mu? Memede süt bitmez ki. Akşamları anne sütü gece formuna girer. Daha doyurucu ama kıvam olarak gündüzden farklıdır. Su oranı da daha azdır bu doğru. Ama memede asla ve asla süt bitmez. Göğüs yumuşamasına süt bitmesi diyorsanız yaklaşık 1 ay sonra sütünüz kesildi zannedersiniz. Hep yumuşacık olacak terbiye olunca sadece anlık süt üreteceksiniz, hepimiz gibi. Maşallah belli ki sütünüz çok yarıyor. Mama vermeyin lütfen. Fazlası zarar
Kk41 ikikizannesi Bu şekilde mama takviyesi yapıyordum sütümün yeterli olduğunu söylemişti dr mamayı bıraktırmıştı . Dizinde sütünüz yeterli demek ki
ikikizannesi Kk41 peki sutun yetmedigi uyumadiginda ne yapmaliym bugun sorun yok emdi uyudu sutum iyiydi ama dun mesela mamayi vermeden uyutamadim cok huysuzlandi goguslerimde cok bostu mecbur verdim
minabebek ikikizannesi benim arkadaşımın bebeğinde hep üst sınırda kilolu bir bebeği vardı yaşına girince eridi çocuk hareketlendi keşfetti reddi öğrendi şuan eski halinden eser kalmadı
ikikizannesi minabebek evet cevremdekilerde öyle diyor bnada asiri gelmedi aslinda ama kendi drumuza bi gotursemmi acaba
Elifinci17 ikikizannesi benim ilk kızım maşallah anne sütü ile 16, 700 kiloya ulaşmıştı hareket edemiyordu kilodan bir yürümeye bir başladı eridi. Balon balığım diye severken zarganam diye seviyorum artık. Anne sütü obez yapmaz yani biz mi öğretecez doktora bunu ya.
4Elifzmra 16 gunluk bebegim var kizlar bebegime anne sutu veeiyorum bebegimin guzel kilo almasi icin nasil bi yol izlemeliyim tecrubeli annelerden yardim istiyorum ilk bebegim
minabebek ikikizannesi tabi bir hekiminize danışın çocuğun sadece kilosuna göre deil kan değerlerine de görede hareket edecektir her zayıf çocuk nasıl sağlıksız hasta değilse kilolu çocukta obez olmayabilir bu görece ile anlamlandırılamaz bilimsel yaklaşılması gereken bir basamak siz bebeğinizin meme ile doyduğundan eminseniz mama olayına başta ara verin ve huzurlu büyütmeye odaklanın hayırlı geceler 🌸🌸🌸
ikikizannesi minabebek sadexe doymadiginda veriyorum mamayi hic duzenli vermedim alismasin diye ztn az veriyorum 3 olcek gece yatmadan sutum olmadiginda veriyorum bu kadar bnde alismasi taraftari degilim kesinlikle bolca sutum var cunki iki cocugum daha var onlarida birbucuk yasina kadar emzirdim o dr bi daha gitmem kendi drumuza randevu aldim bide ona gotureyim