Bsrdgnmt Sevgili anneler , bebeğime bakarken 40 gün destek aldım annemden.Yani 40 gün dolmak üzere 😏 artık kızımla baş başa kalıcaz ve çok tedirginim , sanki yapamayacak gibiyim ..yalnız ilk zamanlar ve sonrası nasıl geçiyor bebekle .. birde şu 40 ın kerameti nedir ? 40 ı çıksın düzelir deniyor bir çok şeye 🙃
Ikrazumra19 Bsrdgnmt yanliz daha guzel bence her anin tadini cikar al bebegini yatir yanina seyret xMan o kadR cabuk geciyor ki her an cok kuymetli korkmayin her sekilde oluyor ama 40 i ciksin duzelir 3 ay grcsjn duzelir sozlerine inanmayin🤭
GameOver Bsrdgnmt düzelmiyor 😂 en azından bizde düzelmedi 🤷🏻♀️ genelde öyle derler ama olmuyor yani😀 ve inan daha rahat bakacaksın bende 40 gün annemle birlikteydim onun gideceği gün baya tedirgin oldum aslında ama alışıyorsun hiç korkma☺️
UmmuOnurEge Bsrdgnmt emin olun herkesten daha güzel bakarsiniz tek kalınca hiç korkmayın Allah sizinle en guzelini en iyisini siz yapicaksiniz hepsi gecicek bebeğinize odaklanin sadece 🙏🏻🙏🏻❤️
birtutamsac Bsrdgnmt 40 ı çıksın, 3 ay geçsin, 6 aylık olsun rakamsal ifadeler .. öncelikle bunlara inanmayın en azından ben inanmıyorm beni kandırdılar gerçekler büyüdükçe kolay yanları olduğu gibi zorlayan yanları daha fazla 🥺😂 yapamam sanıyosunuz ama insan neye alışmıyo ki bir iki gün derken birlikte yaşaya yaşaya alışıyosunuz. Ben 3,5 ay kızıma destekli baktım yalnız kaldığımda bocalarım sandım ama öyle olmadı sadece uykusuzluk beni yoruyo hala da uykuya direniyo 11 aylık oldu ama 🤷
OncedenGurme Bsrdgnmt ayy annem ilk gittiği zaman ne ağlamıştım, ne ağlamıştım. Birkaç gün bebeğime bakıp bakıp ağlamıştım ama geçti sonra. Hatta zaman öyle hızlı akıp geçti ki 2 yaşına birkaç ay kaldı 🥰
turkan-5 Bsrdgnmt inanki daha güzel oluyor annenin gitmesine üzülüyorsun hatta ben ağladım 🙂 bir kaç gün bocaladim ama sonra kendi düzenimi oturttum hic endişelenme sende 🤗
Seyyid_Ali_2021 Bsrdgnmt annem 3 gün zoraki durdu o şekilde durmasındansa gitmesini tercih ederek rahatça baktım benim düşüncem insanın naz yapacağı kimsesi olmayınca herşeyin üstesinden geliyor gelmek zorunda olduğunu biliyor o yüzden eşim en büyük destekçimdi eşiniz herdaim yanınızdaysa el ele verip yavrunuzu büyütürsünüz.
Kizimmmmm Bsrdgnmt annemler gittiğinde kızım 11 günlüktü. Gurbetteyiz. O gün bugündür eşim ve ben büyüttük ve de devam ediyoruz 😁 2 yaşına günler kaldı.
Elcinn Bsrdgnmt kimse olmadan baktım 40 günlük nebegimle üstüne eşim covit oldu ona bile baktım ah o günlerim şimdi kızım 4 aylık gece gündüz hep baktım annem gelirdi giderdi kal demedim kimseye yani demem o ki bakarsın onu sen doğurdun 🥰
honeyybee_ Bsrdgnmt yapiyorsun valla annelik icgüdüsü cok guzel geliyor asil yaninda biri varken insan cocugunu doya doya sevip koklayip vakit geciremiyor ben suan oglumla basbasa yatak keyfi de yapiyorum dus keyfi de canimiz ne isterse alisiyorsun zamanla ilk zamanlar zordur alisma sureci gazdir filan ama sonrasi daha güzel
MySunny Bsrdgnmt ahahaha düzelmiyor,aksine uykusuz geceler artmaya başlıyor🥲 ama siz kendinizi hiç yıpratmayın, zamanla herşey yoluna giriyor.Benim annemde bana hep öyle demişti, 40 ı çıktı, atakları matakları derken, 14 aylık olduk.9.aydan sora sı rahat. 🥰
Bsrdgnmt Kızım şuan çok küçük ve sosyal değil haliyle.. biraz bakım ağırlıklı gidiyoruz.. bir anda ağlamaları var, emerken huzursuz oluyor bazen.. bir anımız biranımızı tutmuyor .. beni korkutan da bu galiba biraz.
Gryffindor Bsrdgnmt Sana şunu söylemek istiyorum evet ilk bir kaç gün zor oluyor ama öyle güzel alışıyor ve öğreniyorsun ki. Evet zor ama bir şekilde alışmış oluyorsun. Bence hiç umutsuzluğa kapılma ve o günleri güzel hatırla. İlk yalnız kalışımda bebeğim kucağımda mama yaptım. Öyle çok ağlıyordu ki. Mamayı hazırladım ve biberon elimden kaydı her yer mama oldu. Ayaklarım komple mama oldu. Kaynamış su bitmişti. Oturdum bebeğim kucağımda ağlamaya başladım. Biberonla konuşuyorum neden böyle yaptın neden düştün diye ama nasıl ağlıyorum.😃 Bir kaç gün sonra her şey rayına oturdu çok şükür 😍senin de öyle olacak emin ol. Bol bol foto çek kokla sarıl öp
41umay Bsrdgnmt ben bi anlık sinirle yirmi günlük falanken herkesi evine göndermiştim aşırı zorlanmıştım ama inadımdan da kimseden yardım istemedim sonra bi baktım alışmışım en fazla bir hafta zorlanırsın sonra alışıyor insan korkma boşuna onun annesi sensin senden başka kimseye ihtiyacı yok emin ol
Bktece Bsrdgnmt benim de annem benimle kaldi ve sagolsun cok yardımcı oldu suan 50 günlük oldu ama annemi hic gonderesim yok beraber vakit gecirmeye cok alıştığım icin. Bazi günler tek kaliyorum bebegimle uykusuzluk anlaminda zorlaniyorum bitek
Asyadkmn60 Bsrdgnmt vallahi yanlız daha rahat etfm evet annem elim ayagim oldi ama bende onunla el ayak oldum isimi gucumu tek yaptirmadim sadce yemek isini tek halletto o gidincede bebegimle vakit gecirdim ev isi yapilsada ertesi gun aynisi oluyo ama cocugumun gecirdigi 1 dakkasi bile sonraki dakkayla ayni olmuyo o yuzden korkma ve bebegine odaklan canm