Kızlar 5 gün sonra 18 aylık oluyoruz. Doğum gününden beri emekliyor. Bir süredir de bağımsız olarak ayakta duruyor ve biz destekleyince bir iki adım atıyor ama kendini hemen yere atıveriyor 😔
sizinkiler bizim gibi olduktan ne kadar sonra yürüdüler?
yürüteç asla kullanmadık yürüme arkadaşı var ama onla oynuyor elimden tutunca yürüyor sıpa ama hemen bırakıyor kendini yere :( emeklemek kolayına geliyor 🥹