Bundan 1 hafta önce falan relg görmüştüm ama normalde çok olurdu akıntıyla birlikte hemen hemen 10 günü bulur ama bu sefer en sonki reglim 3 gün sürdü ve bi pedi dolduracak kadar olmadım ya az oldum. Biraz stresliydim bebeğimin hastaydı falan. Ona bağlıyorum ondan mı az oldum diyede. İlk kez başıma geliyor. 3 gün sonra kesildi bidaha da yok bişey. Ama aşırı göğüslerim şişti, çok hasaslaştı. Kasıklarım çok ağrıyo belime vuruyo. Ve aşırı stresliyim sinirliyim. Arkadaşlarım üstüne mi gördünki diyorum. Üstüne görmek böyle mi oluyor bilmiyorum ama çok ağrıyo göğüslerim emzirmiyorum ben. Sanki böyle süt dolarda sızlar ya ta öyle vallahii bi fikriniz varmı acaba:(