Acemianne012 Arkadaşlar bebegim tutunarak ayakta duruyor ama ellerinden tutuyorum adım atsın diye oylece duruyor boyle ben biraz teşvik etmeye çalışıyorum ayaklarını adimlatmaya çalışıyorum ama yok adım atmıyor acaba neden bilgisi olan var mı
Sedagmlksz Acemianne012 10 aylık adım atması mı gerekiyor da? Benimki 9 aylık benimki de atmıyor destekli ayakta dikiliyor sadece
Mavisanasi Acemianne012 benim kizim 11 aylık yeni yeni adım atmaya başladı önceden korkuyordu asla adim atmak istemiyordu tutunup kalkmaya çalışıyor bu aralarda bakalm ne zaman yaparsa artik aniden yapiyorlar cnm endişe etme ama sürekli adim attirmaya çalış elinden tutup kızım ben yaptığımda asla adım atmaz ama eşim elinden tuttuğunda adim atıyor artık
Buse97 Acemianne012 benim oğlum 13 aylık atmıştı adımlarını ☺️ herşeyin bir zamanının olacağını düşünüyorum
Acemianne012 Sedagmlksz bu bir gelişim basamagimi tam olarak bilgim yok bende arkadaşlara sordum işte bekleyelim görelim
Hacerust Acemianne012 seninki yine öylece duruyormuş benimki kıçını geri itiyor ağlıyor sarılmaya kalkıyor beni ayakta durdurma diye
Alperinannesiii Acemianne012 1 yaşında oglum 2 3 gün önceye kadar bagımsız adımı yoktı şuan öyle Bi yürüyor ki sanki yeni ögrenme Di herşey bir anda oluyor siz isteyince degil o hazır olu ca yürüyor o yüzden bu süreci kendinizi yormadan geçirin 😊
mycutebaby Acemianne012 bende kafaya takıyordum canım ama kesinlikle takma her bebeğin gelişimi farklı benim kızımda sıralıyordu ama asla yürümeye geldiiinde yürümüyordu tam 13. Ayda kendi kendine yürümeye başladı birde çok kafaya takınca gerçekten olmuyor akışına bırak canım göreceksin bak nasıl da yürüyecek hem 10. Ay çok normal millet 17. Ayda endişelenmeye başlıyor ki 18. Aya kadar yolu var içini ferah tut 🙏
Deletedmom5455451 Ablam hep şöyle ser Allah yürü demedikce Yürümez kafanı takma 13 aylık oğlum var şuan sadece tutunarak yürüyor herşeyin zamanı var 🙂🙂
Buse97 Prensesannisi 13 aylık adımlarını atmıştı sonra günden güne yürüdü tam bir tarih hatırlamıyorum maalesef . Yürümeye başladı mı bebeğiniz bu arada
Buse97 Prensesannisi kusura bakmayın ben sizi post sahibi sandım ☺️ normal bence daha 1 yaş bile olmamış :) zaten hemen arka arkaya oluyor bu işler bir bakmissiniz tutunup kalkmış tutunarak yürümüş adım attı vs.derken anlaşılmıyor bile . Bende çok dert etmiştim yaşında yürümedi bir sorun mu var diye maşallah şimdi zapt edemiyoruz ☺️