Mickeylina küçükken salıncağı gittiğim yerde oluyordu (6 aylık kızım) mutfaktaysak pusetini çıkartıp yanımda tutuyordum yatak odasında beşiğinde diğer odalarda da bişey şekilde yanımda oluyordu süpürge temizlik yaparken kanguruyla kucağımda. büyüdükçe yatmaya dönmeye merak saldıkça salonun ortasına kalın yorgan üzerine oyun halısı koydum orda oyalanıyordu 5-15 dk ne kadarsa artık ilk zamanlar yanında oturdum gördü beni sonra bikaç gün önündeki koltuktaydım görüyordu yine uzaktı ama görüyordu daha sonrada daha uzaktaki koltuğa oturdum ağlarsa seslendim döndü bana baktı sonra devam etti böyle böyle alıştı tek başına takılmaya .. çok uykusu varsa ne yaparsam yapayım tek takılmıyor sallayıp uyutmamı istiyor ama bazen oyun oynarken kendisi uyumuş oluyor.. bazense ısrarla istemiyor o zamanda mama sandalyesiyle neredeysem orada oynuyor. bu benim yaptığım şekildi belki fikir olur ☺️