Merhabalar arkadaslar
Cok merak ettiğim bir sey sormak istiyorum. Dün öğlen sütümü sağmkştım annem versin yokluğumda diye gündüz içmemişti pek alısık olmadığı İcin hep emdiği İcin.
Sütüm suan dolapta bugün 2.gün
Sütü dün aksam ısıttım yine biraz içti gerisi kaldı 40 cc flan kaldı elimde,,
Simdi tekrar ısıtıp vermek ıstıyorum zararı olur mu bilen varsa acil yazabilir mi lütfen??