Zeynep42 Kızlar hayırlı Akşamlar 3 ay 17 günlük kızım var nolur bana yardım edin hangi biberonu kullansam meme reddi yaşamam şırıngayla midesini bulandırıyor ardından biberonla verıyorum bitirıyor mamayı sütüm yetmiyo bılıyorum napsam bılemedım😔😔
Deletedmom143 Zeynep42 Philips avent kullanıyorum henüz meme reddi yasamadık hiç çok şükür 🙏🏻 4 ay 5 günlüğüz
Mervebtnrr Zeynep42 avent kullandım 6 ay cnm kızım beni bırakmadı çok şükür ama 6. ay da biberonu bıraktı ama genel olarak memnumdum🤗
Havvakml Zeynep42 canım benim de ilk başta sütüm yetmiyor diye mama veriyordum dr browns biberon tavsiye ederim neyse mamayı bırak dedi doktor ben yetmez diye korktum ve bol su içtim o şekilde sütüm yetti yani sende bol su içmeyi dene belki faydası olur biberon da dediğim gibi dr browns çok iyi gaz yapmayan
Goksinn Zeynep42 kesinlikle lansinoh canım. Doğumdan beri kullanıyorum 2 aylık bebeğim bi sıkıntı yaşamadım.
nazan34 wee baby geniş ağızlı yazın google.ben 40 tlye aldım şuan 20 tlye düşmüş.turtıklı ucu var meme reddi olmaması için
Zeynep42 Havvakml içiyorum canım ya inan kafayı yıcem beynım yandı artık süt düşünmekten ama olmuyo olmuyo 😔😔
Havvakml Zeynep42 üzüldüm canım streste etkiliyor oluruna bırak sen elinden geleni yp olmazsa artık mecbur mama tabi
Mirac05 Zeynep42 valla herkes başka marka yazmış kafan da karışır şimdi genellikle avent ve mamjonun biberonkari yakın diyorlar ben mamajo kulandım cok da memnun kaldım mama kullandigim vakit çok korkuyordum ya meme almazsa diye ama bıraktık mamayı şımdı şu için veriyorum biberonu almıyor bilerek mi yapıyor bilmem kemire kemire içiyor suyu
Sense Janss medela calma da Boğaz’a kaçıyor diye yorumlar okudum ama bende onu almayı düşünüyordum siz de öyle bi sorun olmadı değil mi?
Mirac05 Zeynep42 bebek mağazalarında oluyor canım ben bursada ki bebelife dan aldım süt sağma makinasının yanında hediyeydi
Janss Sense Hayır . Anne memesi mantığıyla üretilmiş . Bebeğin çektiği kadar süt/mama geliyor . Bebeğimi memeye döndürürken en büyük destekcimdi bu biberon . Memeyi uçtan tutarken tümden kavrayabilmişti .