Meryemceee922 ben 40ı çıktıkdan sonra gece uyandırmıyordum, kendisi kalkınca emziyriyordum. O da zaten gece 12de emzirip, bir de sabah 4de falan veriyordum. Onda da uyanmıyordu, gözleri kapalı ağlıyordu. Hem geceleri uyandırmadığım için geceleri öyle çabucak kalkmaz yemek için, alışdı o da