Lina06 doyduguna eminsen hicbir sorun yoktur gercekten milleti kafana takma kizlarima zayif cok zayif diyenler simdi ogluma sisman diyor 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️ İnan hic ortasi yok bunun bi damla kizlarim buyudu biri 7 biri 3 yasinda ikiside boylu poslu gayet iyiler biri gelisim geriligiyle dogdu ztn buyutene kadar canim cikti 4 aylikken avm de yenimi dogdu bu diye sormuslardi eve gelince oturup aglamistim artik hic takilmiyorum boyle seylere birde kendin persentilden takip et 25 persentil uzeri olmasi yeterlidir