MimozaYT bu zamanlar bebek sadece aç olduğu için emmek istemez güven duymak için, anne karnını özlediğinden, sizi istediğinden, çişini yapmak için bile emmek ister.. bu durum çok normal istediği her an verin memeyi ki rahatlasın yavrucak.. göğüs ucunuz acıyor diye memeyi bırakmayın ve naçizane tavsiyem emzik vermeyin şimdiden.. bol emzirin ki sarılık olmasın.. anne sütü çabuk sindirilir ve midesi küçük olduğundan çabuk acıkır