Banaannede E_idil_kus düzleşyiriciyi bilmiyorum ama ben maşadan memnunum. Yalnız ben kıvırcığım sadece bozuk bukleleri buklenin kendi yönünde maşa yapıyorum düz saça tutar mı bilmiyorum
Nolurbisakinles E_idil_kus bunu kullanmıyorum ama remington marka düzleştiricim vardı ve efsaneydi. Arzum un saç maşasını kullanıyorum çok güzel
E_idil_kus Banaannede yaaa 😔 saçlarım düz çok zor şekil alıyor biraz daha araştıemam lazım sanırım teşekkğr ederim bu arada hangisinni kullanıyodunuz philpsmi diğerimi