sarilokumumm fisunguner07 5 aylıkken tadımlara başlamıştık 4 aylıkken destekli kucakta oturtmaya başlamıştım
Archmomm fisunguner07 ilk oturtma çalısmasına 5. Ayda basladım kucakta . 6. Ayın sonunda desteksiz oturdu . Ek gıdaya 6. Ayda basladık . Doktor önerisi ile 🙏🏻
Elfelf475 fisunguner07 ben kendim başladım sütüm var ama Ramazan’da oruç tutmak istiyorum iki hafta alışsın dedim erken başladım ama hala gıdım gıdım yiyor iki aya ancak kendisi yemeye başlar bu çok yavas bir süreç maalesef
sarilokumumm fisunguner07 bizim kilo alımımız azdı doktorumuz 4aylıkken yavaş yavaş başlayın dedi ben yine 5 i bekledim
CordyMordy 5 aylıkken destekli oturtuyordum, kısa süreli olarak. 6 aylıkken kendisi oturmaya başladı. Ek gıdaya da 6 aylıkken başladık, doktorumuzun önerisiyle.
Masalmmmmmm 5 aylık ek gıda tadımlarla başladık. 4. Ayda destekli oturmaya başladı şimdi 6 aylık hala desteksiz fazla oturamıyor
Kizimmmmm fisunguner07 5 buçuk aylıkken destekli oturdu kızım. Tam 6 aylık olduğu gün ek gıdaya geçtik.