Ommalik bende baktım şimdi görünmüyor dediğiniz gibi diğer sitelerde de aşırı pahalı biz 50 liraya mı ne almıştık, letgoda falan vardır belki bulamazsanız çok da önemli birşey değil ama biz çoğu zaman takmıyoruz huysuz olunca oyuncak falan asıyoruz 40 yılda bir, rica ederim 🙏