Egeanul Duyguakts ben neredeyse tüm korseleri denedim yinede kullanamadım. Çokta göbeğim yoktu zaten sarkma vs de olmadı
dunyaharikasi Duyguakts bence başlayın ben de 8 gün lohusa korsesi takmaya başladım 15 günde normal sıkı korse kullanmaya başladım sonuç hala göbeğim var 27 gün oldu doğum olalı ;) ama pes etmeyeceğim dümdüz olana kadar takacağım korseyi
tazeannee_ Aliasafinannesi27 yapıştırmalı medikal Korse kullanmamı söyledi 15 gün sonra tayt korseye geçtim