Honki_Ponki AnnaKurt şaka biyana ne güzel kaynana kız o öyle bizim kide sagolsun sıkıntı yapmaz bak okonuda ama işte gel gör biz kendimizi rahatsız hissediyoz o iş yaparken 😄😂
MoRella Buse60 Yakında taşınacağım, taşınacağım evin bitmesini bekliyorum ve bu yüzden amaaan nasıl olsa taşınıyorum deyip her şeyi salmış durumdayım. Eğer olur da taşınamazsam yaşadığımız evi ateşe verip yakmayı düşünüyorum çünkü her şeyi saldığım için evin bu heleleyley haliyle başetmem mümkün değil 😬😁
RuzgarMommys 2 3 gündür gözüme herşeye batıyor :/ Mutfaktab başlamam lazim mutfak dolapları Buzdolabi Sonra camlar genel temizlik Ama nasil Ne zaman :/
cerenimooo Adababy oh oh ne hoş bizim bura kutup kutuo güneş var ama buz burnumuzdaki sümük bile dondu seneye çözülür belki şjşhşhşhşhş bende atıcam bebemi uyutam😅
Grupyildizi Elim kolum bagli cnm birsey yapamiyorum soba kalkmadan boya yapsam soba kalkmadan olmuyo birde ev sobali die kizimin odasinin bazasini misafir odam ve oturma odam yanyana soba isitiyo bazada misafir idasina koydum cocuk yatiyor onlar ortadan kalkmadan elim varmiyor ise artik isinsakta odamiza dagilsak 😭