Annesinin_kuzusu00 Benimki o aylarda hep kutularla oynuyordu. Bir de şu at var ya hani tekerlekli, ona bayiliyorlardi, ikiz kuzenleriyle birlikte. Boya, bol bol etkinlik vs o aylarda keyifle yaptığı şeylerdi. Oyuncaklarla arabalarla vs yeni yeni oynamaya başladı