Kızlar kafayı yiycem nerden bakarsanız 1yasına kadar kabızlık yasadık %70 iyiydi ama %30 bas bas bagırarak kanatarak yapardı bir ara yaptı baya bi güzeldi ama simdi gene bas bas bagırıyor anlamadm farklı bişede yemiyor 1 kase corba sabahları yumurta gece de süt içiyor ya ne yaptıysam fayda etmedi hoşaf surup pekmez zeytinyag yok ya yok kafayı yiycem bebe 2 yasında bas bas bagırarak yapıyor 2_3 güne bir deliriyo terin suyun içine batıyo