21 aylık kızım var. Çok konuşuyor. Bıcır bıcır bıcır. Ama hiç biri anlaşılmıyor japonca gibi 😂 bişeyler. Anlatıyor aralarda bi kaç anladığım kelime var ama anlayamıyorum. Tahmini ne zaman konuşmaya başlar. Çok fazla kelimesi yok. 2 li cümle de kurmuyor.