Kızlar biliyorsunuz mamalar çok pahalı ben bir yerde uyguna bulup stok yaptım biraz bebeğim 9 aylık 2 ve 3 numara aldım. Nasılsa tarihi 2023 diye. Yalnız aldığım iki tanesi haziran 2022 de bitiyormuş dikkat etmemişim. Şimdi sorum şu 3 numara ya ne zaman geçtiniz 11 aylıkken falan içerse zamanı geçmiyor 1 ay önce içse sorun olur mu yoksa hiç vermesem mi içeriğe baktım çok çok benzer ekstra bir şey yok 3te sadece gramlar biraz değişik. 1 aydan bir şey olmaz diye düşündüm ama bir sormak istedim. Hipp organik combiotic kullanıyorum bu arada