Herkese hayırlı geceler. 3 yaşında ki oğlum geceleri hadi uyumaya gidiyoruz diyince deliriyor. Geliyor bana vuruyor ağlıyor. Krize giriyor resmen. Bir 15 dk ağladıktan sonra sakin sakin gidiyor. Artık ne yapacağımı şaşırdım. Psikoloğa bile götürmeyi düşünüyorum. Her akşam aynı kriz. Artık bende gece olmasın istiyorum. Bide 37 haftalık hamileyim. İki gün sonra çocuk doğunca ikisiyle napıcam hiç bilmiyorum. Nasıl bir çözüm bulabilirim buna daha önce yaşayan çözüm bulan varsa lütfen yardımcı olun 😔😔