Mavi1602 17 aylik oglum da,asla aa asla saçımı tutmadan uyumaz,barbie bebek bile aldim onun sacini tutsun diye ama malesef onu istemiyor. Ben su yonden sansliyim gece uyanmaz,yani uykuya geçişte sacimla uyur,2 haftadir da kendi saciyla uğraşıyor,sanirim artik benim yerime kendi saciyla alıştı. Trasini erteliyorum normalde aya bir kesilirdj,simdi tutamaz diye kestiremiyorum