Alyabebekkk Merhaba 15 günlük bebeğim hipp mama kullanıyoruz fakat yettiremediğim için çok pahalı olduğu için sma ya geçmek istiyorum acaba bir sorun olur mu değiştirsem
AyazisMom Merhabaa bende hipp combioticden sma gectim her bebek aynı degil tabi ama biz herhangi bir sorun yasamadik bebegim sma yida severek yedi kabizlik vs bir sorunda yasamadik deneyebilirsiniz sizde bence
nejlay2306 Şuan 2 aylığız ilk doğduğunda aptamil aldık çok ağır geldi sürekli kustu kullanmayı bıraktık sma aldık ondan da çok memnun kalmadık bebelac kullanıyoruz sorun olmadı değişikli mama kullanımında
AyazisMom Alyabebekkk ilk asamada cok nadir de olsa kabizlik yasarsaniz bir cay kasigi hakiki zeytinyagi ekleyebilirsiniz mamasına sorun ortadan kalkacaktır 😊