Merhabalar,
her çocuk tabiiki anneye düşkündür annesini paylaşmak istemez ama büyük kızımda bu durum aşırıymış gibi düşünüyorum. Kızım 3 yaşında. 8 aylıktan beri evde bakıcımız var ben çalışıyorum. İlk iki ay annemin yanındaydım bakmama yardımcı oldu, sonra 1 ay kayınvaildem geldi, sonraki 5 ay yalnız baktım. İlk 1 aydan sonra annem uyutamaz oldu. Tshirt ile kandırım uyutuyordu. Kayınvalidem zaten hiç uyutamadı. Babasında da surmazdı pek. 7. Ayında bakıcımız geldi, ilk önce ona alışması da 1 ay sürdü ama yine ben evdeyken onla durmazdı. Ama zaten çalıştığım için akşamdan akşama bende kıızmla vakit geçiriyorum diye çok abartı olduğunu düşünmemiştim. Bakıcımız yatılı, gece bazen uyandığında kızımın yanına gitmeyi denedi ama yok mümkünü yok benden başka kimse uyutamadı. Neyse dedim özlüyor gün içinde ondan oluyor. Ama 3 senedir ne gece uyudum ne gündüz evde bir kahve içebildim. Tatile gittik, ne babayla ne bakıcıyla 10 dk durmadı. Babannenin yanına gittik, 15 dk babanne dedyle vakit geçirmedi. 2. Doğum için kızım 2,5 yaşındayken annemin yanına gittik, öncesinde de annemi en son 10 aylıkken gördü kızım ama telefonla konuşuyorduk. Telefonla bile konuşmama izin bermiyor ağlıyordu annem ile konuşurken. Doğum içşn gittiğimizde 4 ay kaldık annemlerin yanında, hani dedik anneanne dede dayıyla arası ısınır, iyi de olur ama yok. 4 ay alışmazmı bir çocuk ya. Etrafında pervane oldular. Gel markete gidelim parka gidelim habuza denize gidelim yok gitmiyor çocuk. Hele annemden sanki nefret ediyor ve bu durum beni çok üzüyor. Ki annemi çocuklar çok sever, kaç tane komşunun çocuğu annemi komşu anne diye sever. Sonra ikinci oldu zaten daha da yapıltı bana. Tamam anlıyorum ikimciden somra daha normal ama benim kızım sanki benden başka kimse olmasın gibi. Annem doğumdan sonra bizle geldi, belki kendi evimizde daha iyi anlaşırlar dedim yok yine olmadı. Annem döndü, üzülür belki özler dedim, 2 ay sonra tekrar gelid yok kadını istemiyor. Git diyor, dokunma diyor. Ben varken herkese oyle de anneme ekstra oyle. Her cocuk boyle mi? Benim kizim mi boyle. Destek almayi dusunuyorum bu konuda. Biraz uzun oldu ama kusura bakmayin her detayi anlatmak istedim.