Arifeshn Bebeğim grip ve dün akşamdan beri burnu alıyo nefes alamıyo ne yapıpda rahatlatabilirm lütfen yardım edin 🙏🏻
Tazeanne3434 Arifeshn salgın var sanırım 4 gündür aynı durumdayız serum fizyolojik yapıp burnunu çektiyorum rahatlatıyor bide uyurken basını biraz yüksek tutmanızı öneririm ıhlamur elma kabuğu kaynayıp içirebilirsiniz geçmiş olsun
Mavi_ Arifeshn soğanı ikiye kesip on on beş kadar karanfil batırıp yatağına yakın bir yere koyabilirsiniz ben faydasını görüyorum. Bir de odanın havası kuru olmasın.
Kevseryldz Arifeshn benim kızımda şu an grip ıhlamur veriyorum sıcak su içiriyorum günde 6 defa serum fizyolojik burnuna yapıyorum. Çiğ sarımsak çorbasına ezip koyuyorum. İnşallah ilaçsız atlatacağız
Arifeshn Kevseryldz bende sürekli çekiyorum burnunu ama hemen geri kapanıyor nane limon veriyorum ıhlamur da vericem birazdan