Hanımlar benim çok gereksiz ıvır zıvır eşyam var eşya dediğim büyük değil küçük parçalar olmayan kıyafetler vesaire. Ve yeni doğan bebeğim var 3 4 ay sonra taşıyacağız kendi evimize temiz sakin olsun istiyorum yavaş yavaş elden çıkarsam becereblrmym ki