İyi akşamlar anneler bebeğim 23 günlük uykusu çok ağır bunu doktorlara deyince yok topuğuna vur, yok soy vırt zırt çocuk uyanmıyor işte özellikle geceleri emzirmek işkenceye dönüşüyor, doğumla birlikte sarılık olmasın diye doktor mama önermişti sonra sarılık olduğu için devam etmek zorunda kaldık, emzirme ve mama resmen 2 saat sürüyor ben de insanım uykusuzluktan bayılacak gibi oluyorum sinirlerim bozuluyor acayip yorgun hissediyorum doktor bana kan ilacı hariç bişey yazmadı lütfen bebeğimi uyandırmak için yöntem istiyorum sizden bir de yorgunluk ve halsizliğim için önerebileceğiniz vitaminler var mı ?