Hamzaekrem Hayriyearas Evet normal bizimki devam etmişti hatta doktora gittik tekrar K vit iğnesi yaptı sonra durdu
UrasEgeBabysMom Hayriyearas Benim bebeğimin göbek bağı düştükten sonra bir kaç kez ve çok az miktarda kanadı. Alt bezinin üst kısmına ya da atletine bulaşıyordu sonra düzeldi sorun olmadı