Kızlar kızım 15 aylık olacak ve resmen herhangi bi yemekten bir kaşık ancak alıyor yiyor sizce bu normal mi devam sütü içiyor beni emiyor ama çok sütüm yok biraz alışkanlık aslındabeni emmesi ama bu kadar yemek yememesi normal mi diş demeyin dişten olduğunu hiç zannetmiyorum şu an gelen dişi yok yarım olanlar çıkıyor ama iştahsız olsa sütünü de içmez yani nedir derdi niye yemiyor anlamıyorum lütfen aynı durumu yaşayan anneler beni aydınlatsın🥺