Amine35 geçmiş olsun. Ben safra kesesi ameliyatı oldum, kapalı ameliyat yapılıyor. 1 gece hastanede yattım, çok ağrım olmadı. 4 yerde dikişim vardı, 20 gün evde yattım. Üzerinden yıllar geçti dikişlerimin izi kalmadı. Ameliyat sonrası yeme içme konusunda sıkı bir perhiz var. Ona çok dikkat etmenizi öneririm. Yememeniz gereken bir şey yerseniz çok ağrı olur. Umarım en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz.