Eladuman Aynı durumdayız. Patpatla uyuyordu, şimdi kucakta uyuyor. Ama diş çıktığı için normal karşılıyorum ben. O kadar ağrıyı biz çeksek biz de uyuyamayız ve bir desteğe ihtiyaç duyarız. Uyku eğitimi almıştık biz de. Bozulabileceğini baştan söylemişlerdi zaten. Çok beklentiye girmemiştim😄