Ben 0-6 ay once aptamil kullandim bebegim cok gazliydi sonra hipp aldim 4. Aya kadar onu kullandik bir sorun yasamadim 4. Ayda red yasadik hic bir sey yemiyordu bende acaba mamadanda diye sma aldim suan 8 aylik hala sma kullaniyorum bi sorun yasamadim memnunuz