DilanKacar44 emziğe karşı olanın genelde bebeği emzik tutmayanlar oluyor. Kuzenımın eltisi bana gelmişti yok emziğe karşıyım yok işte bebeği aldatmaya gerek yok diyordu ben diyordum ki cesarete bak halbuki emzik kurtarıcı. Kuzenımden öğrendim sabah akşam emzik tutturmaya çalışıyormuş. Bir de kendilerini böyle kandıran bi kesim var.
Emzik ani ölüm riskini en aza indirir , çene kaşlarını güçlendirir bebeği rahatlatır. Zaten yedi yirmidört cuk cuk cuk emmiyorlar .
Emziği 3 aylıkken tuttu bizimki, Allah’a şükrettim o kadar büyük bir kolaylık ki 💓