Fats4168 Selam canım, noemal bir durum değil benim yiğenim de olmuştu. Meğerse alerjisi varmış süt ürünlerine ve yumurtaya. Annesi yedikce bebeğin bağırsaklarına zarar veriyormuş ve buda dışkısında kana sebep oluyormuş.
Bir nevi bağırsakları zarar gördüğü için kanıyormuş. Hiç beklemeden doktora git bence. Ben gçrdüğüm için örnek olarak söyledim ama farklı birşeyde olabilir.