Merhaba anneler size birşey soracağım kızım dün tam iki aylık oldu ama nerdeyse bir haftadır akşam üstü 7 gibi başlıyor ta ki gece 12 ye kadar sürekli ağlıyor gazını da çıkartıyorum emziriyorum da ama hep huysuz birde saatte bir uyaniyor emmek istiyor ama emmiyor iki üç dk tek emip bırakıyor, daha önce bezi dolu dolu çiş olurdu ama bu aralar gece bağlıyorum yatırıyorum öğlene doğru uyandigimiz için öğlen açıyorum sadece bir iki defa tek iseniz oluyor, normal mi sizce bilginiz var mı