gokceyasss Merhaba. Oğlum 7.5 aylık olmak üzere. Artık sosyalleşmesini istiyorum. Bu çevrede oyun grubu biliyo musunuz ? Eğer bulamazsam kendim arkadaş bulup oyun grubu kurmayı düşünüyorum var mı buralarda bebişi olan 😍