Hanımlar oğlum 5 aylık düzeltilmiş olarak 4 aylık henüz tutup alma görevi yok sizce normal mi yoksa ben kendi kendime elhammı yapıyorum bazı bebekler ayına göre aynılar ama onların yaptığını görünce üzülmüyor değilim . Bu durumda olan varmı ? Sizin Bebişler kaç ayda tutup alıp ağzına götürme refleksi gelişti ? Nasıl geliştirebilirim bana bu konuda önerilerinizi sunarsanız sevinirim.